Ballilokmam11 kubraei2224 yani 6.ayda verdim ilk geçen yıl bu zamanlardı ve hava soğuk olduğundan sanırım çok az içiyordu yaza doğru iyice içmeye basladi
kubraei2224 Ballilokmam11 bende bir kaç gündür veriyorum da tiksiniyor istemiyor merak ettim sonrasında içer mi diye teşekkür ederim
aslankuzusu Suan kızım 31 aylık o dönemler asla su icmezdi aynı zmanfa emıyodu 1 yasından sonra memeyı azaldıkca havada ısındıkca ole ole suyu artırrdı
kubraei2224 Birde bişey soramak istiyorum şimdi mesela doktorumuz yarım çay bardağı yoğurt ver dedi onu yerde mama içmeyecek değil mi o öğün olarak geçiyor bu konuda bilgi vermedi de sormak istedim