Kızlar 1.ay aşısı için asm gittik ve önceki hemşire gitmiş yenisi gelmiş. Kiloyu 3 hafta önce gittiğimizde de 2.900 dedi ki ondan önce hastaneye gittik 2.150 çıktı. Komple soyunmuştu. Asm de üstü giyinik 2.kere 2.900 çıktı. Doğumda ki boyu 48di şimdi 45 çıkıyor. Birde aşı oldu kafam epey bir karıştı. Mama+meme destekli gidiyoruz ve aynı aynı kiloda kalması normal mi?