denizyildizi_ Esra9445 Goon mavi paket külot bezi kullandım herhangi bir sorun yaşamadım bizimki normal bezleri nasıl beceriyorsa kaydiriyor taşma oluyor ama külot bezde yaşamadım öyle bir durum
karan0772 ekimkizi_ 1 yaş için küçük değil mi 4 numara bende bayb turco kullanmak istiyorum prime kullanıyoruz ama zamlandıkça zamlandı bebişim de büyüdü daha uygun ve kaliteli bi markaya geçmek istiyorum
senaeyda Esra9445 sleppyden gona geçtim çok memnun kaldım 5 numara kullanıyorum 11 aylık 10 kilo bebeğim
umudumsun35 Esra9445 ben doğduğundan beri bim bezi kullanıyorum jenyy willy çokta memnunum 14 aylık 4 numara kullanıyorum..yani evet çoğu kişi marka kullanıyor ama bence en iyisi bim bezi gerek yok o kadar para vermeye sonuçta çöp oluyor.
Arelinnannesi umudumsun35 kesinlikle BİM’in bezi bütün bezlerde önde gelir asla 1 kere ne sızdrıma yaptı nede pişik 2. Oğlum da da bimin bezini kullanıyorum naylonsu diyenleri de anlamıyorum