minikoalaannesi Meme reddiniz emerken aglama seklinde mi yoksa memeye hic mi gelmiyor benim once emerken aglayip birakma seklindeydi simdj memeye de gelmiyor ataktan mi acaba once sebebini bulamamistim ama simdi atak diye dusunmeye basladim
bebek2anne1 minikoalaannesi oğluma doğum yaptığım zaman yanlış hatırlamıyorsam böyleydi meme reddi yaşıyorduk dikkati dağılıyordu içmek istemiyordu hatta sütüm yoksa mama vermeliyim diye düşünmüştüm ama atak dönemine denk gelmiştik bu yüzden red ediyordu sessiz sakin pış pış sesleriyle emziriyordum ayakta emziriyordum farklı farklı şeyler deniyordum sırf emsin diye 5 sene önce. Şimdi kızıma mama veriyorum başından beri meme yok maalesef bu daha erken başladı asla içmek istemiyor kafayı yiyeceğim artık ya
mervekaya1_ minikoalaannesi ayakta emzirebilirsin, uyurken emzirebilirsin, ayakta sallanarak emzirebilirsin meme reddi oluyor ama er yada geç tutacaktir
ftm2537 minikoalaannesi ben 1 aylıktan 4. Ayına kadar oğlumu hep ayakta gezdirerek ya da hafif zıplayarak emzirdim hep red ediyordu 4. Ayından sonra normal emmeye başladı her çocuk farklıdır atakta olabilir farklı sebepte olabilir pes etmeyin gerek yürüyerek gerek başka yöntemler bulun insaAllah emecektir 🤗
minikoalaannesi bebek2anne1 vslla memeyi tutsa pispisla emzircem de ne uykulu ne uyanik hicbir turlu meme olayi yok sag babam sag su an