Evet bizimde öyle 22aylığız son zamanlarda öğle uykusu baya baya kısaldı acaba diyorum tek uykuya mı düşmek istiyor yani gece uykusuna direk ama kıyamıyorum çok erken geliyor normalde oğlum 12 de öğle uykusuna geçerdi simdi 2 3 Allah ne verirse gece de max 9 da uyurdu şimdi 11 12 yanlız değilmişim demekki😅