papatyaebru 10.500 gr 82 cm 45 cm baş ile bitirdik bu ayı. Dil gelişimi için bol bol konuşun dedi ebemiz sadece 2 kelimemiz var baba ve dede diyor 18. Ayda tekrar bakacağız dedi. Ben konuşuyorum kitap ta okuyorum ama dinlemiyor sıkılıyor gidiyor oyuncakları ile oynuyor veya ağlıyor inatlaşıyor sizler dil gelişimi için neler yapıyorsunuz
araskusum papatyaebru 13 ay baba, dede, kuş, gel, hav hav anneyi de çok zorlarsam diyor ama ben de konuşturamıyorum kitap okuyorum sadece resimlere bakmak istiyor, karışma alıp öğretmeye çalışıyorum ağız burun ama sıkılıp gitmek istiyor 🥲
dayes papatyaebru yaptığım her şeyi sesli söylemek, en çok yaptığım şeydi artık gün içinde kendi sesimi duymak bile istemiyordum düşünün. Bir de yetişkin biriyle konuşuyor gibi konuşuyordum, kelimeleri bozmadan, uzatmadan sesimi inceltmeden (yani bebek severken ben hep yaparım o yüzden bu detayı verdim.)
pantenkelebek papatyaebru sürekli ilgilenmek konusmak da sıkar çocukları ya. Ben devamlı konusmayi sevmem kendim mesela ama kızımin güzel kelimeleri var. . anne bana dede nene gel gitti abuu aaaa burda mama meme bebek üffde su hav hav daha çok aklıma gelmiyor 2gun sonra 14 aylık
papatyaebru araskusum yine resimlere bakıyormuş baksa resimlerde ne var onu anlatsam ben kitabı okurken kitabı yemeye çalışıyor bizimki izin vermeyince sıkılıyor 😂😂
araskusum papatyaebru aynen durmadan kitap getirir bana çok seviyor bakmayı 😂 ben peşinde dolanıyorum anne, kedi , köpek diye açılır konuşması elbet 😂 hurafelere inanır mısınız
araskusum papatyaebru kurbanda kurbanın dilini pişirip bir ısırıkta olsa yedireceğim bakalım internette biraz okudum herkes çocuğunun bülbül gibi konuşmaya başladığını yazıyordu denemekten zarar gelmez 😂
papatyaebru pantenkelebek maşallah darısı bizim kıza olsun inşallah süreklide ilgilenmiyoruz illaki evde işlerim oluyor 😂