Busr22 valla benim kızım 15 aylık hala gece mama yiyor. Doktor 6 aylıkken kesebiliyorsan kes demişti, ne yaptıysam kesemedim. Ben de devam ettim. Önceden 3 saatte bir mama isteyen çocuk, 2 defa mama yemeye başladı ve en son da 1 defaya düşürdü. Ben hiç zorlamadım çünkü çocuk acıkıyor yani onu anladım. Uyumadan yarım saat önce pirinç unlu mama yaptım yine bana mısın demedi. Şu an sadece gece 3 gibi uyanıp 1 defa mama içiyor. Bazen gece 1 de veriyorum ve sabaha kadar mama istemiyor. Kendi kendine yavaş yavaş kesti. Gündüz mama yemiyor zaten gece de 1 defadan bişey olmaz. Onu da kendi kendine kesmesini beklicem artık. Çok da üstelememek lazım. Kendi haline bırakınca herşey daha kolay oluyor sanki. En azından bizde öyle 😂