Annelerim merhaba, benim oğlum 50 günlük daha 2 ayı bile doldurmadı. Meme artı mama şeklinde besliyorum, gece yatmadan önce mama veriyorum gece boyu uyandığında hep meme alıyor. Gündüz de önce meme deniyoruz sonra mama yediriyoruz. Sıkıntım şu: oğlum bir aylık olduktan sonra 120ccden aşağı mama yememeye başladı. Üç saatte bir 120 cc yiyor en az. Eğer az verirsem yırtıyor kendini mamayı tamamlayana kadar susmuyor uyumuyor.
1 aylık kontrolde 5030 gr çıktı kilosu, doktorumuz üst sınırda dedi. 90 cc yetmesi gerekiyor dedi. Ama yetmiyor, ne yapmalıyım, yemesine izin mi vereyim ya da yememesi için yapabileceğim bir şey var mıdır? Kafam çok karıştı