Nehirmoms34 stillwasser akşam 7 sabah 7 3 yaş için güzel bir rutın degılmı benımkı 2 yasında gunduz uyumak ıstemıyor gece 11 de zorla yatırıyorum 🙄
lidokain stillwasser ay çok güzel . Benimki gündüz uykusu yapmıyor ona rağmen 11 olur gece zor yatiririm sabahta 9 da kalkar