slnckc Takma kahkül kullanan oldu mu? Netten bakıyorum gerçek saç olanlara ama bazı yorumlar çok iyiyken bazıları kötü, kendi saçımı kestirip sürekli fönle uğraşmak istemiyorum uzama sürecinde de kötü oluyor o yüzden tak çıkar alayım dedim
Nikita slnckc ben de sırf nasıl görüneceğini önden görmek için temudan takma peruk aldım 😅 kestirebilirmişim, o açıdan memnun kaldım ama uzun süreli kullanmam ben, daralırım. Yarım saate çıkarıp atasım geliyor.
yagmurkokusu_ slnckc kullandım çok pot duruyor ya daha önce kaynak yaptırmıştım saçlarım kısaydı microlar gözükmesin diye
gurbetteanne10 slnckc bende denedim çok kaba duruyor direkt kestirdim kullanıyorum gerçekten zor kullanması ama seviyorum 💕
slnckc Nikita Ay temudan ben de aldım şu çok satandan ama seyrek oldu ve sentetik saç olduğu için normal saç gibi yatışmıyor bir tuhaf 😄 kendime yakıştırıyorum bir de ayıptır söylemesi daha genç gösteriyor 🤭
Nikita slnckc tepelik dedikleri bir şeye rastlamıştım. O olabilir. Dibi gelmiş kadınlar kullanıyormuş. Şok olmuştum bu kadın zekasına 😅 tam tepeyi komple kapattığı için daha doğal görünüyor
slnckc yagmurkokusu_ Yaa nerden almıştınız peki? Ben de ondan çekiniyorum ama yorumlarda kimse ondan bahsetmemiş olmadı kestireceğim mecbur
slnckc Nikita Evet açıklamada beyazları erken çıkan ve saçını kestirmek istemeyen kadınlar için yazıyordu :) mantıklı cidden
slnckc gurbetteanne10 Az da değil fiyatı gerçekten, olmazsa ben de kestiririm saçım çabuk uzuyor da şekillendirmekle uğraşmayayım demiştim 🥲
yagmurkokusu_ slnckc micro kaynağımı taktırdığım yerde onu da hediye ettiler Bakırköy’de mk saç tasarım 2016 da yaptırmıştım. Ama pot duruyor yani deneyin uygun fiyatlı birtane alın birşey olmaz. Veya bazı takı tuku satan yerlerde sahte postişlwr oluyor onunla deneyin
slnckc yagmurkokusu_ Temudan almıştım işte gerçek saç olmayınca seyrek ve tuhaf durmuştu :) teşekkürler