İki küçük bebeğim var . Çok yorgun ve halsizm postu yazarken dahi zorlanıyorum. Oğlumun uyku düzeni bozulmuştu bnde doğumu bekledm yanımıza gelen giden Kalan olacak o zaman tekrar düzeni bozulacak doğumdan sonra uyku düzeni kurar yenidoğan kızıma göre erken kalkar erken yatarlar dedm. Lakin kızımin hala düzeni oturmadu 3 aylık olacak. Uyuyamıyor. Uykuya geçemiyor emzikte tutmuyor. Gece uyudu desek sabah doğru elini emmeye başlıyor aranıyor yani aç mı yoksa oral dönemmi bilmiyorum. Oğlum çok hareketli kardeşi gibi artk onuda kucakta taşıyorum. Yürümek bir adim atmak istemiyor kardeşinin görüp evin içinde ikisi kucağımda öyle geziyorz. Nasıl düzen kuracağım ne yapacağım hiç bilmiyorum. E Aydr gayet sakince bekledm elbet düzelir dedm . Ne yemek ne iş ne oturma ne gece uykusu . Ne yapacağım bilmiyorum. Kızıma emziğe alstrsam uykuya daha kolay geçiyor. Kızım uyumazsa oğlum da uyumuyr gece bir bucuga kdr ayaktayz . Oğlum 22 kızım 2 aylik