Kızlar selam bebeğim 5 aylık, cumartesi günü yarım saatlik bir mesafeye gitmem lazım eşimin iş yerine kadar. Ordan birlikte doktora gideceğiz. Bebeğimle ilk yolculuğumuz olacak genelde ben arkada yanında olurum. Bebek dikiz aynası da alacağım bugün. Asıl sorum bebişleriniz nasıl tek duruyor oto koltuğunda? İlk kaç aylıkken bebişle araç kullandınız? Arabayı iyi kullanırım ama bu bebe beni korkutuyor biraz mızmız 🥲