O1Anne ben bize kadar geleceğini sanmıyorum olsa da çok etkilemez diye düşünüyorum denizde olan deprem diye burda bi kaç kere depreme şahit oldum onlarda büyük değildi ben 5 yıldır burdayım tam olarak da bilemiyorum aydın merkezi ve Nazilli tarafı baya içerde kalıyo zaten