1234hevlin merhaba, kızım 69 aylıktı küçük diye ilkokula yazdırmadım tekrardan anaokuluna yazdırdım. Hesabıma göre seneye 81 aylık olacak. 3 yaşından beri kreşe gidiyor. Uzun giden çocuklarda ilkokula adapte olamama gibi sorun yaşanıyormuş. Bu sorunu yaşamamak için önerebileceğiniz bir şeyler var mı?🌺