Merhaba 🌸🥲
Oğlum 14 aylık. 6. Ayına kadar sadece anne sütü aldı, daha sonra dişten dolayı tedaviye başlamam gerekti ve mama desteği başladım. Mama ile birlikte daha çok doyduğunu farkettim ve devam ettik. 1 yaş kontrolünde doktorumuzun kilosunun çok iyi olduğunu ve artık mamayı bırakmamızı istedi. Fakat oğlum gün içinde çorba dahi yese üstüne az da olsa mama mutlaka istiyor. Geceleri de eğer erken yatarsa mama desteği istiyor, geç uyuduğunda meme de yeterli geliyor. Bir de şu alışkanlığımız var, beşiğine yatıyorum mamasını yerken ufak ufak sallıyorum daha sonra emzik verip uyutuyorum. Nasıl başaracağım bilmiyorum, bu sıralar memeye de aşırı düşkün. Önce mamayı bırakıp, sonra memeyi bıraktırma taraftarıyım. Sizler nasıl bıraktınız? Bana biraz öneri lütfen 🥹🙈