elifgibii normal normal zaten ek gıdaya başlamak böyle bağırsaklarını ufak ufak alıştırmak ilk defa tanışıyor katı gıdalarla 1 ayda alışması hemen sindirebilmesi mümkün değil zaten hala süt alan bebekler bunlar o yüzden fazla vermeden onu yormadan tanıştırmak önemli ki kabız olmasın sancı çekmesin 9 aya kadar hiç acele etme günde 1 öğün yediği kadar meyve sebze ezmeleri kafi sonra yavaştan 2 öğüne çıkarsın işte hayvansal ürünlerle birlikte misal öyle öyle gidersin benden tavsiye sakin ol çok yüklenme hemen oturup sen ben gibi yemekler yemesini bekleme sosyal medyaya aldanma zorlama😇 keyifli bir ek gıda dönemi diliyorum size sanırım ilk çocuğunuz bende naçizane 2 çocuk annesi olarak gözlemlerimi paylaşmak istedim tabi ki de her çocuk her anne farklı ama ilkte biraz neye uğradığımızı şaşırıyoruz her kafadan bi ses çıkınca 🤭