Kızım 1.5 yaşında istemediği bi şey yapıldığında kendini yüz üstü yere atıp bacaklarıyla yere vurarak hayır lavuk diye bağırıyor lavuk kelimesini kimden öğrendi hiçbi fikrim yok bizde kullanılmaz bu kelime eğer çok daha fazla kızarsa bu defa yine aynı pozisyonda yere kafa atıyor kaç kez ağzını kanattı nasıl bi çözüm bulabilirim buna