Büyük oğlum bebekliğinde atopik ciltliydi. Nemlendirici olarak babe pediyatrik emollient kullanmıştık düzenli olarak. Kızarıklıklara da coresatin sarı olandan sürüyorduk 3-4 günü aşmayacak şekilde.
Lif kullanmıyorduk, şampuan doğal içerikli ve haftada 1 kez kafasına uyguluyorduk. Vücuduna da yine ortacının doğal bi sabununu kullanıyordum ama ne sabunu olduğunu unuttum şu an.
Banyo suyuna mısır nişastası katabilirsiniz. Kışın ne kadar az banyo yaptırırsanız o kadar iyi olur