maidey bebeğim de ben de atopik egzamadan çekiyoruz maalesef, sürekli nemlendirici kullanıyoruz, içeriğinde parfüm olan deterjan, yumuşatıcı, krem, losyon vs kullanmıyoruz yine aynı şekilde içeriğinde alkol olan ürünler de kullanmıyoruz, yün giysiler iyi gelmiyor özellikle bebeklere, yumuşatıcı kullanılacaksa bebeklere özel hipoalerjenik olanlardan kullanmak gerek ama bebeğiniz küçükmüş hiç kullanmayın kendi kıyafetleriniz de bebeği etkileyeceği için sizde yünlü giyinmeyin ve kıyafetlerinizi hipoalerjenik yumuşatıcı kullanarak yıkayın. Bunlar dışında alevlendiği dönemlerde genelde kortizonlu kremler veriyor doktorlar, doktorunuzun verdiği kremleri önerdiği sürede kullanıp bırakın yeterli bir de çok sıcak ve soğuk da etkiliyor ona da dikkat edin.