Yatarken birden sanki tükürüğü boğazına kaçmış gibi ardarda yutkunuyo ve belli bi süre nefes alamıyor hemen kucağımıza alıp sırtına vurarak açmaya çalışıyoruz doğru mu yapıyoruz bilmiyorum ama o an o kadar kötü ki en son çığlık atarak kendine geliyor. Şu an 2 ay 10 günlüğüz 34 haftalık olarak doğduk ve 16 gün yoğun bakımda kaldı. Orada biberonla emerken hemşire bu tıkanmalarının normal olduğunu söylemiştimo yüzden bu zamana kadar normal dedik hep kendimize ama çok fazla oluyor emerken ilaç içerken bile o yüzden artık korkmaya başladım.
Bebeği böyle olan var mı?