haticerva06 Bebeğim 8 aylık geçen hafta alt süt dişlerni patlattı sonrada sol köpek şimdi sıra sağ köpek dişte ve dün geceden beri kötü. Öksürükle balgamı var acaba diştenmidir hastalıktanmı kaynaklı bilemedim yardımcı olur musunuz
Fundish haticerva06 öksürük balgam diş şuan hepsi var hatta şuan uyumuyor öksürüyor sürekli 8 bucuk aylık. Doktora gösterin dedim alerjik oldugunu söyledi çünkü . Ben de öyle tahmin ediyordum zaten . Kullanabilecekleri ilaçlar da sınırlı ama en azından önlem almıs olursunuz
asudemom Benim kızım da 8 aylık birkaç gündür inanılmaz huysuz ne bulursa dişini kaşımaya çalışıyor beni emerken bile canı açıyor ağrı kesici bile fayda etmiyor başka ne keser ki ağrısını bilemedim😥
haticerva06 eso11 şuan sabahın 6sı 1 saat bile uyumadık 39,5 ateş asla dğşmüyor herşeyi yaptım hastaneye gideceğiz bizde🥹
vecihi Diş öksürük ve balgam yapmaz, ateş 39un üzerine çıkmaz. Hastaneye gitseniz iyi olur. Bebeğimin sadece ateşi vardı dişten sandım ama değilmiş influenza ve rsv olmuş meğerse.