UrbanMom sevincaylin bir ara oğlumunda iltihaplanmisti ama emeklerken olmuştu doktora götürdüm antibiyotikli damla verdi ve gözünü ya kaynamış ılımış suyla temizliyordum ya da pamuga serum fizyolojigi pamuga döküp temizliyordum.
obiranne3 sevincaylin göz pınarına dikkatli bakın, kimi bebeklerin kapalı doğuyor. ufak bi operasyon ile açıyolar.
sevincaylin UrbanMom kızımda da ilk ay olsa da geçmişdi, şimdi elleri hep gözlerinde, antibiotik kullanmıştık, doktor artık olmaz söyledi(