bengu1233_ merhaba kabız da olabilir ama bence bebeğine kafana göre bişeyler verme bi doktora görün. Hassas bağırsak sendromu denen bi durum var dönemsel her insanda olabiliyor oda olmuş olabilir. Başka belirtilerine de bakmak gerekir. Ama top top ayrı dışkı yapması sadece kabızlık belirtisi değil. Sen bi doktoruna danış bence.