doruklarasevdalandim Adetim 4 gün gecikti görsele bakar mısınız gebelik var mıdır alttaki akşam ki testim üstteki sabah ilk testim. Akşam kan vermeye gitsem netleşir mi yoksa erken mi çünkü hiç gecikme yaşamıyorum normalde https://hizliresim.com/637nj8x
denizyildizi_ doruklarasevdalandim bende göremedim canım 2. Çizgiyi Rabbim gönlüne göre versin inşallah 🌸
doruklarasevdalandim seyma51 alttaki akşamdan kalma üsttekide sabah 6da yaptım testte ilk 5 dakikada böyle oldu fotoğraftaki de beklemiş hali yapar yapmaz çekmedim 2. Çizgi gördün mü sen
doruklarasevdalandim 7 aralıkta adet olmuşum Sonra ocağın 3 ünde olmuşum acaba şubatın adet tarihide 7 sinde mi olacak bilemiyorum ki fikri olan varmı kızlarrr
doruklarasevdalandim caglaay 1.5 yaşında oğlum var yani şuan düşünmüyorum geçtiğimiz ayda şüpheli bi ilişkimiz oldu paranoyağa bağladım bitane çocuğu zor bakıyoruz zaten inşallah olmaz🥹🥹
caglaay doruklarasevdalandim hayırlısı olsun canım strestende adetim gecikmiş olabilir bence yoktur diye rahatladıysan bugün yarın olursun bence adet ☺️🌸💖
doruklarasevdalandim annebalim_ Gittim canım beta hcg 2 çıktı doktor gebelik yok dedi eğer 7 gün daha regl olmazsan gel dedi tarlusol yazdı rahatladım ya daha bebeğim de küçük 1.5 yaşında normalde korunuyoruz ama bu ay beni bi korkutmadı değil
annebalim_ doruklarasevdalandim o arada hepımızde oluyo Benımkı de 13 aylık hrray korunmaya rağmen korku oluyo ınsanda