Tubay-
Neden oldugu konusunda bilgim yok
Hersey olabilir
Yikandigi sampuan bile
Ph dengesi onemli
Kullandigi şampuanın uzerinde eger ph5,5 gibi amblem yoksa kullanmayın zararli demektir o
Aktardan veya marketten badem yağı alın sürün iyi gelir o kabuksu sertlik düzelir
Ama alerji var mi yok mu acisindan bi dr gosterin derim