Mirayhazal Taktıralı 3 ay oldu. 3 aydan beri kahverengi lekelenmeler ve kanamalar bitmedi 3 kez kontrol ettirdim yerinde duruyor kayma falan yok doktorum biraz daha bekleyelim diyor? Aynı durumu yaşayan var mı? Sizce çıkarttırmalı mıyım
berilimm Mirayhazal benim sorum olcaktı. ben çok ama çok büyüttüm gözümde çok kprkuyorum. acaba taktırrıken hissediyormusunuz yani ağrı acı.
Yasedem Mirayhazal ne yazıkki böyle durumlar oluyor benim adetimde bozulmuitu bunların yanı sora ben 6 ay dolduktan sonra kesildi azaldı ve düzene girdim
Srnygtkarabnr Mirayhazal arkadasım 6 ay kadar bu sıkıntıları yasamıs adeti 15 günü buluyormus bitmesi 7 8 ay kadar sonra düzene girmiş hatta oğlu 4 yasında simdi tekrar cıkarttı bebek planlıyor diye yine düzensiz geliyor adeti doktor 2 3 aya düzelir demiş normal yani
Mirayhazal Eliztosunannesi benden sürekli geliyor kesintisiz belki bir iki gün gelmiyor sonra devam ya internette rahim ağzı kanseri falan yazıyor lekelenme icin ben spiral ile ilgili olduğunu düşünüyorum. Aksatır sonradan böyle birşey Çıkar diye korktum
Srnygtkarabnr Mirayhazal ha bende taktırdım 1 ay oluyo cok asırı yogun kanama geciriyorjm taktırdıgımdan beri de kahverengi akıntı kanama ara ara var peceteyle silince azcık kanama dediğimde cok evhamlıyımdır bu konuda doktoru ararım hemen o da bişey yok normal dedi baltırdımda bi kez yerindeymiş oroblemde yok yani
Deletedmom266 Mirayhazal cok normal. En bilinen yan etkisi lekelenme. Vücut adapte olana kadar lekelenmeler devam edecek. Benim nerdeyse 1yilda duzene girdi
Billur47 Deletedmom266 Mirayhazal canım valla ben 2 3 haftaya kadar lekelenme gordum 4. Haftada adet oldum adet oldugumda spralım kaymıstı