Gakkoyenge Emzirmiyorum bu seferde uykusu açılıyor bildiğimiz muhabbet ediyo benimle ilk bi ağlama oluyo çok fazla değil meme meme diye sonra uykusu açılıyor geri dönmüyor nasıl kesicem kesmesem mi bilemiyorum artık kafam durdu 🥴 16. Aya giricek
Snowglobe Gakkoyenge geceyi kesmek için gwç kalmışsınız. Bence 3 4 ay daha emzirin sonra emzirmeyi tamamen kesin. İlla 2 yaş olacak diye bi şey yok . zaten ay geçtükçe emzirmek anneye zahmet oluyor
tugclrn Gakkoyenge benim bebeğimde 16 aya girecek bu ayın başında bırakmıştık aslında 3 gün zorlandım sonra diş süreci oldu annem geldi ver ver ısrarına dayanamayıp hata ettim geri alıştı. Bugün tekrar vermemeye başladım sabaha kadar uyumadık ama vazgeçmeyeceğim çünkü alışınca saatte bir uyanan bebek 5 saat uyumuştu hiç uyanmadan. Kararlı olmak gerekiyor 3-4 gün aşırı zorluyor.
Gakkoyenge Snowglobe geç kalma sebebim dişden dolayıydı bi tık geç diş çıkardı ve sadece memede sustu birkaç kere denedim kesmeyi o ara gene diş çıkardı derken süreç buraya geldi 2 yaşa kadar emzirmeyi düşünüyorum o yüzden gece beslemesini kesmem şart sütüm fazlasıyla var çünkü
Snowglobe Gakkoyenge haklısınıx. Ama uyumama ek gıda yememe gibi şeyler olursa bence 2 yaş diye diretmeyin derim
Gakkoyenge tugclrn bizimde şu an 4-5 gün oldu aynı durumdayım alışıcak gibi durmuyor bi meme diyo ağlıyo sonra unutuyo emmeti sonra konuşmaya başlıyor tüm sülaleyi sayıyo 😀
Gakkoyenge tugclrn canım merhaba sana bir şey sormak istiyorum gece beslenmesini baha kestim ama 5.30da uyanıyor dehşet bi ağlama meme diye ağlıyor emzirmiyorum ve uyumuyor açlıktan mı yoksa alışkanlık mı anlamıyorum dün mesela 7.30 gibi uyudu 5.30da meme diye kalktı zorla geri döndürdüm uykuya o da çok az uyudu 7de uyandı sonra hiç başına geldi mi ?
tugclrn Gakkoyenge çok zeki bu bebişler şanslarını sonuna kadar deneyecekler inşallah kazanan biz oluruz çünkü onlarında uykuya ihtiyacı var ve dişleri çürümesin diye endişeleniyorum
Gakkoyenge tugclrn bizim uyku sorunumuz yok yani uyuyor sadece gecede 2 kere şu başladı aslında yeni bi huy edindi emiyor ya sağ göğsümü dönüyor sırtını tamam diyorum bitti sonra meme diyerek tekrar dönüyor sol veriyorum gene aynı yani bundan dolayı bırakmak istedim gece çok zorlanmaya başladım uyku istiyorum artık bide gerek yok zaten dediğiniz gibi diş sıkıntı 🥲
tugclrn Gakkoyenge iyi bari iki kezse rahatça bırakır umarım benim kızım saat başı kalkıyor 🫨 çok düşkün memeye yemeside az böyle olursa nisanda 1,5 yaşında olacak bıraktırmaya çalışacağım
tugclrn Gakkoyenge merhaba aynı durumdayım akşam güzel yediğini düşünüyorum hatta tok olsun diye muz yedirip emzirip öyle yatırdım yinede ağlıyor bence aç değil. Alışkanlıktan yapıyorlar. 8 de güne başlıyorduk 3 gündür 6 da tam enerji kalkmak istiyor 😢