9 aylıkken başladı parmakla gösterme şuan ne istedğini gayet iyş anlıyorum istediği şeyleri gösteriyor. İlk çocuğum olduğu için normal sanıyordum bu aylarda göstermesi demek ki erken başlamış benim bebeğim. Her çocuğun gelişimi farklıdır gösterir elbet