Merhaba hanımlar 😁 16,5 aylık bebeğim var tırnaklarını kestirmiyor kesinlikle 1 aydır yaklaşık bunun mücadelesini veriyorum. Tv den kırmızı balık açmayı bile denedim yok durmuyor ellerini oynatıyor istemiyor. Sürekli çiziyor beni. Törpü de yaptırmıyor kıyamet. Tatlılıkla oyunla yaklaşıyorum yok. Biraz suratımj sertleştirdim belki tepkimi anlar onda da ağladı bayağı yok olmuyor. Siz nasıl yapıyorsunuz