Bebeğin emmesinden daha iyi gelen bişey olmuyor malesef. Ben bebeğim 40günlük hile olmadan iki kere antibiyotik kullanmak zorunda kalmıştım, meme ucu çatlağı sebebi ile tam emziremediğimde mastit olmuştum. Doktor süt sağarak olmaz bu iş, havlu ısır ama yine de emzir demişti. Bebek iki kere tam performans emince tüm kanallar açılıyor.
O kadar ateş oldu ise enfeksiyon olabilir vücudunda, kanallar açılsa bile antibiyotiksiz iyileşemeyebilirsin gerçekten, mutlaka doktora gitmelisin