Reyhanbal masal0671 benimkide 45 günlük gece ve sabah emerken sorun yok ama gün içinde zorla emiyo ağlıyo. Ayakta emziriyorum sakinleşip tutuyo
masal0671 Reyhanbal bende bi ara öyle ayakta veriyordum ama artık onu da kabul etmiyordu şuan geri düzeldi gibi ağlıyor ama kısa süreli sonra emmeye başlıyor düzeliyor gibi yani inşallah hepimizin ki düzelir