Arkadaşlar selam 1 aylık bebrğim var ve geceleri uyandırdıgım da memeyi asla almıyo doktorum 3 saatte bir uyandırmamı söyledi uyandırılmalımı sizce siz neler yaptınız uyandırmadığım zaman kendiliğinden 4 saat sonra anca uyanıyo çok kafam karıştı zaten göğüs ucum olmadığı için silikon göğüs ucu kullanıyorum sağıyorum sağmal sütü keser biberrona alışır birsürü şeyler söylüyolar sizce ne yapmalıyım ?