11 günlük oldu doğalı ve bi ateş tuttu grip gibi çocuğumun bogazında balgamlar oluşmaya başladı nefes alırken çok hızlı alıp veriyor doktora gittim burnu tıkalı bogazında dediler fizyolejik suyla temizlemeye çalışıyorum ama nefes alışı çok çok yüksek Buda biraz korkutuyor böyle birşey yaşayan anneler var mı ne yapmam gerek korkuyorum bişey olucak diye 🥺