Korkutmak istemem fakat dün annemke konuştum bir akrabanın cenazesine gitmişti.Orada sürekli denk geldiği bir divaneye rastlamislar.Oradaki insanlara 15 gün sonra bilmem yerin kaç kilometre altından gelen bir deprem var demiş,İstanbul depremi demiş.İnanmadim fakat Şubat depremini de asla unutamam😔Allah dediği olur ,Rabbim bize hayırlı,temiz ölümler nasip etsin…🤲