Eşimle baya kötü bi grip geçirdik ardından kızım daha 8 buçuk aylık onada bulaşmasın kötü olur diye 1 gün annemde 1 günde kayınvalidemde kaldı
2 de gece 2 defa uyandıgını mama içip hemen uyuduğunu söyledi ilginç olan kısıma geliyorum
Neyse bugün iyi hissettiğimiz için eve getirdik oynadık ettik ilgilendik hatta banyosunuda yaptırdım uyuttum mamasını verip onun öncesinde kriz geçirdik şuan saat 04.55 3 uyanışı ve ayağımda sallıyorum hala gözleri açık şaşırdım kaldım bende mi bi sorun vsr başka bişey mi çözemedim