Nejlaadem 199719 merhaba daha yaptırmadım ve saglık ocagı zaten yapmıyor o yüzden hastanede yaptırıcam siz ne yaptınız test yaptırdınız mı
Nejlaadem 199719 hayır yaptırmadım saglık ocagı yapmıyor hastanede yaptırıcam insallah siz test yaptırdınız mı alerji
199719 Nejlaadem yok gittim de yapmadılar devlette bebeğim sadece kustuğu için yapmıyorlarmış her yeri kabarana yoğun bakımlık olanaymış sadece doktor onay verdi sağlık ocağında yapılacak ama bu aralar hasta yaptıramadık bi türlü
199719 Nejlaadem bilmiyorum ben de anlamadım salgın dan dolayı gitmedik ama şimdilik makarna falan veriyorum yiyor bi sıkıntı olmadı sizin aşı ne zaman vurulcak
Nejlaadem 199719 benimde bu aralar gitmem lazım ama malum suan salgından dısarı cıkamıyoruz ki ben hastanede yaprırıcam zaten