Hayırlı geceler güzel anneler gece gece aklıma takıldı saçma mi bilmiyorum ama fikirlerinizi merak ediyorum 18 aylık kızım var 19 a 10 gün kaldı 37+6 de doğum yaptım atak hesaplarken falan 40 haftalığıa göre hesaplanıyor ya bebeklerin gelişimi de 2 hafta geriden gelir mi diye aklıma takıldı yeni kazanacağı becerileri falan konuşması olsun motor becerileri falan merak ettim sizinde fikrinizi sormak istedim.😊