Bebegimleben sabah kahvalti saati uyaninca biraz sut veriyorum, kahvaltiyi hazirlayana kadar aglio cunku aciktigi icin
kahvaltida mutlaka bir haslanmis yumurta yiyo, kahvaltilik veriorm iste, bide mutlaka pekmezinide icio , yaninada portkal yada mandalina suyu sıkıyorum. Sonra uykusu gelince ogle vakti, biraz sut icip yatio. Kalkinca sebze yemegi-yogurt, makarna-yogurt , veya corba-ekmek yiyo. Ne pisirdiysem. Babamiz gelene kadar meyve veriorm , kraker yigo, sut icio, pogaca yapiyorum onun icin atistirmalik ondan yiyo. Aksam yemegindede bizle beraber yemek yiyo. Yatana kadar agzi bos durmuo ama. Cay saati bizle oturup eline kinder sut dilimi yada sutburger veriyorum. Kraker veriorm felan yiyo. 10 bucukta uyku saati, ondada sut veriyorum, icip hemen uyuyo. Yani cocukla alakali, ben herseyden tattirdim hep, yemesi cok guzel , yeterki birinin elinde bisy gorsun hemen cildiriyo. Ama kilolu mu desen degil normal ideal kiloda.