1gunesss Kızlar dogum yapalım 2 yıl olacak şimdi gördüm ki sezeryan yerim böyle olmuş neden olabilir ?
Whitewomen35 1gunesss Egzama gibi görünüyor canım sürekli nemlendir ve kaşınıyorsa kaşımamaya çalış gerekirse bir doktora da görün çok geçmiş olsun
bittercikolata__ 1gunesss sanki bişey ısırmışta alerji yapmış gibi olmuş bilemedim bı doktora gidin isterseniz
Anatotales 1gunesss kilonuz varsa havasız kalınca kuruluk oluyor göbek katlandığı için. Nemlendirin uygun kremle. Terleme vs de yapar böyle
1gunesss Whitewomen35 sağol kuzum ama hiç bi kaşıntı vs yok bilemedim bende neden olduğunu yeni gördüm kaşınsa farkederdim
goldengate 1gunesss uyurken belki kasimissindir biride egzama demis bak oda olabilid takip edip olmadi doktora gidersin
1gunesss Anatotales teşekkür ederim sadece o kısım o şekidee kilom yok ama sezeryan gibögğm var malesef ama kapatmıyr aynadan baktım