Direk konuya giricem bir iki gün önce kızım uykudan uyandı gaz çıkaracak ama çıkaramıyor gibiydi karnınmı ağrıyor dedim karnını övdüm gazını çıkardı rahatladı ama bundan sonra o kelşmeyi duyduğu için hep karnım ağrıyor diye karnını ovdurtuyor karnım ağrıyor kelimesi aklına gelmezse kasıklarını tutuyordu birde yürürken çok yürümek istemez yani ev park felan dışında dışarda markete felan yürürüz bir süre sonra kucak ister bugün görümcemle gittiler görümcemde yani çok değil ama bazı olayları abartarak anlatmayı sever işte kızım dönüşte yürümek istememiş kucak istemiş yoruldum dediğinde kasıklarını tutmuş görümcemde bana söyleyince bi evham yaptım ya ?