2 hafta önce başıma geldi ateşliydi fitil verdim sonra gece saat 2 de uyandı eli ayağı ve alnı buz gibiydi 10 dk ka boyunca çocuk uykusunda titredi en son tuvaletim geldi dedi ama yapamadı titremekten ağladı sonra tekrar uyutmak için ayağıma aldım ve kustu safra çıkardı ondan sonra rahatladı yurt dışındayım gece doktora götürdim bişey yok normal dediler eve saldılar şükür iyi şimdi