mihrabal doktor neden su verme demiş ? Çok şaşırıyorum ya 2 tane bebe büyüttüm bak ikiside 2.5 , 3 aylıktan sonra beni emmeyi bıraktılar mama ile büyüdüler kızımın ağzında pamukçuk oldu ben ilk oglumu su ile büyüttüm olmadı bunu vermicem doktori dinlicem dedim vermedim çocuk ağzı pamukçuk oldu çok güvendiğim oğlumu büyüttüğüm doktora gittim her mamadan sonra seni emsin veya emmesin 1, 2 çay kaşığı su ver ağzı temizlenir hem su ihtiyacinida karşılar dedi ondan sonra hep verdim maşallah hiç bı sorun oluşmadı ayriyeten artık 3 buçuk aylik bı bebeğin suya ihtiyacı var yani susar suya boğ demiyorum elbette ama arada 2, 3 çay kaşığı suyun o bebeğe ne zararı olabilir