Bizdede vardı aşırı gazlı bir bebeğim vardı ıkınmaktan olmuştu ama doktor canını yakan bir durum değil hiç bir şekilde müdahale etmeyin kendiliğinden geçecek dedi. Şuan 5 aylığız 3.ayında düzeldi. Göbeği sarın ya da para koyun diyen çok oldu ama doktorumuz kesin bir dille reddetti hiç birini yapmadım kendi kendine de düzeldi. Korkmayın. Yine doktorunuza danışın ama geçiyor.