Merhaba
Yurtdışına gideceğimden 2 yaşındaki bebeğimi 2 günlüğüne anneme bırakmam gerekiyor. Ama endişelerim var uyku ve beni araması konusunda
Bu zamana kadar sadece 1 gece bıraktım.
Çok üzülür mü beni arar mı döndüğümde kızar mı
Bu dönemde bırakan anneler varsa yorumlarını rica ediyorum sevgiler🌸