gunduzanne yeni doğan bebek, emip ve uyuyarak büyür. gaz sancısı olmadıktan sonra rahatça uyumalı. öyle olduğu durumlarda, yatırıp, elini bebeğinizin karnına koyup, ovalayın, pişş pişşş pişş naif bi sesle, söylemeye devam edin rahatlatın. alışıcaktır🌸