feyzanuur Mnli evet pek bi avantajı kalmadı. 1-2 kez giydiğim iyi marka kıyafetleri yarı fiyatından aza satıyorum sırf dolabım yenilensin boşa durmasın diye. onun bile alıcısı olmuyo. çok ucuz olsun iyi olsun istiyolar