Toprak2509 tamamen yapısal. kimi çocuklar kendi yaşıtlarını sıkıcı bulur. büyükler dikkatini çeker, ben bunu şöyle yorumluyorum çevremde gözlememlerime dayanarak bu çocuklar bi tık daha algıları açık çocuklar oluyor, yaşıtlarıda haliyle sıkıcı gelebiliyor