Mslme_krkmz Sallayarak hiç uyutmadık ama benim oğlum emerek uykuya dalabiliyordu.
15 aylık olmadan gündüz kestim gece ise uyku vakti diyerek eşim ile odaya yanımıza aldık yanımızda sag sol dönerken uyudu. 5 ay bizimle uyudu uyuduktan sonra yatagına koyuyordum.. Yani aglamadan bu alışkanlığını unutması imkansız…
Şimdi 21 aylık geçen hafta odasını ayırdım bir tavşan aldık bebe lapin 🐇 ismi koyduk. Oğlum uyandığın da bebe nin uyku vakti oluyor yatagına onu koyuyor bazen ise onunla birlikte uyuyor.