Littlemisssunshine Kızlar merhaba.. Bebeğim 20 günlük ama ben de bebeğim de hastalıktan kırılıyoruz. Bebeğim nereden kaptı bilmiyorum 6 gündür griple savaşıyor. 1 gece de hastanede yatırdık, neyse ki şimdilerde toparlıyormuş doktorun dediğine göre. Sürekli aksırıp hapşırıyor kızım. Sanırım bebeğimden bana da bulaştı ama yok böyle bir hastalık. Doktorun dediğine göre bağışıklık sistemim çökmüş. Ağzımın içinde 3 4 tane yara çıktı, dudağımda 2 uçuk, boğazımda lenfler büyüdü, burnum akıyor, hapsırıyorum, sürekli kırgınım, gözümde de arpacık çıktı. Doktor antibiyotik verdi artık mecburen kullanıyorum. Hayatımda hiç böyle hastanolmamıştım sizlerde böyle birşey var mı yanda koruyucu önlem olarak ne yapıyorsunuz? Aksi gibibhergün vitamin hapı alan, yediğine içtiğine çok dikkat eden biriyim ama resmen nakavt oldum. Bağışıklığımı toparlamak için ne yapabilirim? Besin desteği hap tavsiyesi olan var mı?
Deletedmom006 Littlemisssunshine ben agir enfeksiyon gecirdim 2 hafta kadar once. 1 haftasini hastaneye yatarak gecirdim. En agir antibiyotikleri kullanmak zorundaydim. Emzirmeme ragmen. Napalim yapcak bisebyok. Rabbim sifa versin