3 yaş 3 aylık oğlum ve 45 günlük ikizlerim var bugüne kadar oğlumda herhangi bir terslik sorun görmedim hatta çok seviyor okşuyor kardeşlerini birini bana verin dediklerinde vermem der falan ama dünden beri kakasını yapıyor donuna yapma oğlum kirli oğlum falan diyorum yıkıyorum bak kilodunu da attık böyle yapmamalısın diyorum yapmayacağım söz demişti uyumadan yine yapmış sizce neden olabilir ihmal etmiyoruz aslında babası da çok ilgilenir ben emizirme falan yaptığımdan ama bilemedim